×
×
GENEL DUYURULAR
İŞKUR Gençlik Programı Kura Çekimi Sonuçları
HIZLI ERİŞİM

HABERLER
İŞKUR Gençlik Programı Kura Çekimi Sonuçları

İŞKUR Gençlik Programı kapsamında üniversitemize ayrılan 1473 kişilik kontenjan için kura çekim işlemleri Kayseri 8. Noter huzurunda, Erciyes Üniversitesi Sabancı Kültür Sitesi’nde 25.02.2025 saat 14:00’de gerçekleştirilmiştir. Birimler için çekilişi yapılan kura sonuçlarına göre oluşan asil listeye girmeye hak kazanan öğrenci listeleri ve görev yerleri ile yedek listeler aşağıda yayınlanmıştır.

ASİL VE YEDEK SONUÇLAR İÇİN TIKLAYINIZ.

Eczacılık Fakültesi için tıklayınız

Eğitim Fakültesi için tıklayınız

Fen Fakültesi için tıklayınız

Edebiyat Fakültesi için tıklayınız

Güzel Sanatlar Fakültesi için tıklayınız

Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi için tıklayınız

Hukuk Fakültesi için tıklayınız

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi için tıklayınız

İlahiyat Fakültesi için tıklayınız

İletişim Fakültesi için tıklayınız

Mimarlık Fakültesi için tıklayınız

Mühendislik Fakültesi için tıklayınız

Sağlık Bilimleri Fakültesi için tıklayınız

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı için tıklayınız

Spor Bilimleri Fakültesi için tıklayınız

Tıp Fakültesi için tıklayınız

Turizm Fakültesi için tıklayınız

Veteriner Fakültesi için tıklayınız

Ziraat Fakültesi için tıklayınız

Halil Bayraktar Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu için tıklayınız

ASİL KATILIMCILARDAN İŞE GİRİŞ ÖNCESİNDE İSTENEN EVRAKLAR

1. 2 Adet  Kimlik Fotokopisi

2.“Tarihçeli yerleşim yeri ve diğer adres belgesi sorgulama” çıktısı (e-devlet) Adres Kayıt Sistemine göre diğer adres yerleşim yeri yurt, sığınma evleri ve benzeri toplu yaşam alanları olan öğrencilerden 3, 4 ve 6.maddelerde yer alan belgeler istenmez.

3. “Aynı hanede ikamet eden kişi belgesi sorgulama” çıktısı (e-devlet)

4. Aynı hanede ikamet eden 16 yaş ve üstü kişilerden alınacak “SGK Kayıt belgesi.” 5. Katılımcıya ait “SGK Kayıt Belgesi” (e-devlet)

6. Aynı hanede yaşayan ve çalışan kişilerin kurumlarınca onaylı maaş bordrosu. Aynı hanede çalışan kişilerin sunacakları Ücret Hesap Pusulalarının 4857 Sayılı İş Kanunu 37.maddeye uygun ve işe başlama tarihine en yakın dönemi esas alması gerekir.

7. Katılımcıya ait son 1 yılı gösterir İşyeri bilgilerini gösterir “Hizmet Dökümü”(e-devlet) Son 1 Yıl İçerisinde Yüklenici bünyesinde ve Bağlı, ilgili, ilişkili ve yan Kuruluşlarında (Okul aile birlikleri dahil) çalışma kontrolü için.

8. Katılımcılara ait sağlıkla ilgili olarak çalışmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyan (Sağlık Raporu)

9. Katılımcılara ait e- devletten alınacak arşiv kayıtlı adli sicil belgesi İUP Genelgesi 12 / 5: “Program ilanında belirtilen şartları taşımayan ya da programın aksamasına veya başarısız olmasına sebep olabilecek olan başvurular geçersiz sayılır.” Hükmünce İUP Uygulama alanıyla uyuşmayan suç kaydı olan kişilerin tespiti ve çalıştırılmaması için.

10. Ders Programı Katılımcının müsaitlik durum teyidi amacıyla kullanılır.

11. Öğrenci Belgesi Katılımcının “ön lisans, lisans, yüksek lisans ya da doktora öğrencisi olmak” kural kontrolü için (açık öğretim veya uzaktan öğretim öğrencisi katılamaz / kaydını dondurmuş ve/veya pasif durumda olmamak)

12. Katılımcı Taahhütnamesi (Birimlerden temin edilecek)

13.  Halk Bankası IBAN numarası (Hesap sahibi katılımcı olmak zorundadır, Banka çıktısı yada imzalı belge ile teslim edilecektir.)

Yukarıda sayılan belgelere ek olarak yüklenici Kurum İGP kapsamında çalıştıracağı kişiden tabi olduğu mevzuata istinaden ilave bilgi ve belge talep edebilir.

BAŞVURU VE KATILIM ŞARTLARI:

a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

b) Kuruma kayıtlı olmak,

c) Programa başvuru ve program başlangıç tarihi itibariyle son bir ay sigortalı olmamak,

d) 18 yaşını tamamlamış 19 yaşından gün almış olmak,

e) Yüklenici üniversitenin ön lisans, lisans, yüksek lisans ya da doktora öğrencisi olmak (açık öğretim veya uzaktan öğretim öğrencisi olmamak kaydını dondurmuş ve/veya pasif durumda olmamak)

f) Kendi sigortalılığı nedeniyle yaşlılık veya malullük aylığı almamak,

g) Program talep tarihinden önceki bir yıldan programın fiilen başlayacağı tarihe kadar yüklenicinin veya bağlı, ilgili, ilişkili ve yan kuruluşlarının çalışanı olmamak,

h) Başvuru ve başlangıç tarihinden önceki son bir aylık dönemde 5510 sayılı Kanunun 4. Maddesi kapsamında sigortalı olarak bildirilmemiş olmak,

i) Başvuru, başlangıç ve programın devamı sürecinde 5510 sayılı Kanunun 5. Maddesi kapsamında sigortalı olarak bildirilmemiş olmak,

j) Kurum tarafından sunulan aktif işgücü veya işsizlik sigortası programlarının yararlanıcısı olmamak,

k) Hane gelir şartını sağlamak, (Hane geliri net asgari ücretin 3 katını geçmemek 66.313,26 TL’nin altında olmak) DİKKAT: Adres Kayıt Sistemine göre yerleşim yer adresi yurt olan öğrencilerde hane gelir şartı aranmaz. Adres Kayıt Sisteminde birinci adrese göre işlem yapılır.

Terör örgütlerine veya Devletin millî güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı olan kişiler programa katılamaz. Programa katılıp bu durumu sonradan tespit edilenlerin programdan çıkışı verilir.

Not: E- Devletten alınacak belgeler barkodlu belge oluştur seçeneği ile alınacaktır, belgelerin son teslim tarihi 28.02.2025 cuma saat 17:00’dir.

Evrak Teslim Yeri: Başvurusu yapılan birimlerdir.

Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı başvurusu Öğrenci Faaliyetleri Komisyon Başkanlığı'na yapılacaktır.

Başvuru evraklarının teslimi sonrası öğrencilerin gerekli şartları taşıyıp taşımadığı kontrol edilecektir. Gerekli şartları taşımadığı tespit edilen öğrenciler bilgilendirilecek olup yerlerine yedek listedeki öğrenciler yedek sırasına göre çağrılacaktır.


26 Şubat 2025 Çarşamba
Toplam 0 görüntüleme
GENEL DUYURULAR
28
Mart
Memurların Karşılıklı Olarak Naklen Atanmaları Hakkında Duyuru
Memurların Karşılıklı Olarak Naklen Atanmaları Hakkında Duyuru'su için tıklayınız
28
Mart
Bayramlaşma Töreni
Ramazan Bayramı dolayısıyla Üniversitemiz personeli arasında bayramlaşma töreni 07 Nisan 2025 Pazartesi günü saat 10.00'da Rektörlük binasında yapılacaktır. 
27
Mart
17/02/2025 Tarihli ve 32816 Sayılı Resmi Gazetede ve Üniversitemiz Web Sitesinde Yayımlanan 4/B Sözl ...
17022025 Tarihli ve 32816 Sayılı Resmi Gazetede ve Üniversitemiz Web Sitesinde Yayımlanan 4B Sözleşmeli Canlı Model Alım İlanı Sözlü Sınav Sonuçları için tıklayınız.
19
Mart
4. Erciyes Üniversitesi AR-GE Proje Pazarı ve Tanıtım Günleri
4. Ar-Ge Proje Pazarı ve Tanıtım Günleri   16 Mayıs 2025 tarihinde Kayseri, Erciyes Kültür Merkezi'nde, Anadolu Üniversiteler Birliği himayesinde ve Erciyes Üniversitesi tarafından düzenlenecek olan "4. Ar-Ge Proje Pazarı ve Tanıtım Günleri ...
26
Mart
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İşkur Yedek Öğrenci Görev Yeri Dağılımı
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İşkur Yedek Öğrenci Görev Yeri Dağılımı için tıklayınız
24
Mart
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü'ne Atama
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü görevini yürütmek üzere Üniversitemiz Veteriner Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aydın ALAN, 24.03.2025 tarihinden itibaren atanmış bulunmaktadır. Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aydın ALAN'a yeni görev ...
24
Mart
Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler ile İlahiyat Fakültesi Dekanlıklarına Asaleten Atama
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ilgi yazısı ile 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun 16. maddesinin (a) fıkrası gereğince, Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler ile İlahiyat Fakültesi Dekanlığı görevlerine aşağıda adı soyadı yazılı öğretim üye ...
24
Mart
Üniversitemiz Çevre Sorunları ve Temiz Üretim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'ne Asaleten At ...
Üniversitemiz Çevre Sorunları ve Temiz Üretim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevini vekaleten yürütmekte olan, Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hamdi MIHÇIOKUR, 21.03.2025 tarihinden itibaren asaleten görevlendirilmiş bulunma ...
24
Mart
Üniversitemiz Mimarlık Fakültesi Dekanlığı'na Vekaleten Atama
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ilgi olur yazısına istinaden; Üniversitemiz Mimarlık Fakültesi Dekanlık görevini Üniversitemiz Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Emel KIZILKAYA AYDOĞAN'ın vekaleten yürütmesi uygun görülmüştür. Prof. ...
24
Mart
Üniversitemiz Bilgisayar Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'ne Asaleten Atama
Üniversitemiz Bilgisayar Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevini vekaleten yürütmekte olan, Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Celal ÖZTÜRK, 21.03.2025 tarihinden itibaren asaleten görevlendirilmiş bulunmaktadır. Öğr ...
24
Mart
Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü'ne Atama
Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü görevini yürütmek üzere, Edebiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Atabey KILIÇ, 24.03.2025 tarihinden itibaren yeniden atanmış bulunmaktadır. Prof. Dr. Atabey KILIÇ'a yeni görevinde başarıl ...
24
Mart
Üniversitemiz Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü'ne Atama
Üniversitemiz Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü görevini yürütmek üzere Üniversitemiz Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Munise Didem DEMİRBAŞ, 24.03.2025 tarihinden itibaren atanmış bulunmaktadır. Öğretim Üyesi Prof. Dr. Munise Didem ...
20
Mart
Sürekli Eğitim Merkezi (ERSEM) Kurs Duyurusu
  .
20
Mart
Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sözlü Sınav Sonuçları ve Başarı Sıralaması 20 Mart 2025
Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sözlü Sınav Sonuçları ve Başarı Sıralaması için tıklayınız.
20
Mart
İdari İzin
Kayseri Valiliği’nin idari izin ile ilgili yazısı
19
Mart
Üniversitemiz Kariyer Yönlendirme ve Bilgilendirme Merkezi (KAYBİMER) Müdürlüğü'ne Asaleten Atama
Üniversitemiz Kariyer Yönlendirme ve Bilgilendirme Merkezi (KAYBİMER) Müdürlüğü görevini vekaleten yürütmekte olan, Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet Ali BAHAR, 18.03.2025 tarihinden itibaren asaleten görevlendirilmiş bulunmaktadır. ...
19
Mart
Üniversitemiz Kaşgarlı Mahmut Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'ne Görevlendir ...
Üniversitemiz Kaşgarlı Mahmut Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevini yürütmek üzere, Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Erol AKSOY, 18.03.2025 tarihinden itibaren görevlendirilmiş bulunmaktadır. Doç. Dr. Erol AKSOY' ...
19
Mart
Üniversitemiz Deneysel Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'ne Asaleten Atanma
Üniversitemiz Deneysel Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevini vekaleten yürütmekte olan Veteriner Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Vehbi GÜNEŞ, 18.03.2025 tarihinden itibaren asaleten atanmış bulunmaktadır. Prof. Dr. Vehbi ...
19
Mart
Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'ne Görevlendirme
Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevini yürütmek üzere, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Öğretim Görevlisi Mehmet SARIKOÇ, 18.03.2025 tarihinden itibaren görevlendirilmiş bulunmaktadır. Öğretim Gö ...
18
Mart
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığından İŞKUR Yedek Listeden Çalışmaya Hak Kazananların Listesi
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığından İŞKUR Yedek Listeden Çalışmaya Hak Kazananların Listesi için tıklayınız  Yedek Katılımcılardan İşe Giriş Öncesinde İstenen Evraklar için tıklayınız